RELOAD E-WALLET2U

Kini, anda telah berjaya menemui satu PROGRAM USAHAWAN PINTAR dan anda juga boleh belajar berniaga melalui internet, boleh buat duit melalui telefon bimbit anda Bagaimana? Program Usahawan Pintar yang dibangunkan pakar web tempatan bagi membantu anda menjana pendapatan yang diinginkan. Anda berpeluang menjana pendapatan sehingga RM800,000.00 dengan hanya mempromosikan laman web anda.
Macam-macam cara untuk mencari duit. Perkara biasa jika seseorang mencari duit dengan cara yang mudah. Tetapi anda tahukah caranya..? Saya telah jumpa apa yang saya cari. Tidak rugi jika saya berkongsi dengan anda. Dan tidak rugi juga kepada saya jika anda tidak berminat untuk mengetahuinya. Ketahuilah bagaimana saya berjaya jadikan mencari duit itu mudah. Sungguh mudah hingga saya menyesal kerana tidak tahu lebih awal lagi. InsyaAllah.. Pasti ada jalannya..
Daftar sekarang : ianya sistem yang mudah dan berkesan! Anda tidak berseorangan dalam perniagaan ini. Kami akan bantu anda untuk berjaya! Hanya dengan berbekal modal sebanyak RM50.00 (pakej WAKIL JUALAN BIASA) sekali seumur hidup anda , InsyaAllah impian anda akan terlaksana

BAGAIMANA ANDA JANA KEWANGAN?
1.) PALING JIMAT: Beli prepaid Untuk Diri Sendiri. Tidak perlu menguntungkan kedai jika anda dapat menjual dan membelinya sendiri. Bayangkan kos top up anda setiap bulan RM30 seminggu. Anda boleh menjimatkan duit anda RM6 sebulan dengan komisen yang anda terima. Bukan hanya anda, tetapi perbelanjaan prepaid isteri dan anak-anak tanggungan anda juga mampu dikurangkan.

2.) PALING SENANG: Jual prepaid. Tak pernah dengar penjual prepaid, tiada customer. Tak ada modal ada laa, sebab ramai sangat nak beli. Customer pulak yang mencari anda , kalau sekali dia dah tau anda ada jual prepaid. Bukan dia sahaja, habis kengkawan, jiran, bos pejabat semuanya dihebah-hebahkan. Tidak payah menjaja langsung. Lagi satu, tak payah bawa apa-apa stok. Semua produk dalam HandPhone kita. Nak produk, baru order pakai SMS. mudah.jimat masa ,dan menguntungkan

3.) PALING UNTUNG: Kembang Networking atau dapatkan dowline baru. Susah? Tidak lagi sekarang! Dengan bantuan web replika percuma anda dan konsep online marketing kami yang sangat efektif, kerja anda mempromosi menjadi sangat mudah. Tidak payah jumpa orang, tiada keluar duit minyak, tidak payah berkereta besar, tak payah pakai smart dan tak payah petah bercakap. Sesuai sungguh kepada mereka yang baru nak belajar meniaga dan bagus untuk orang yang pemalu. Satu Tutorial Mengiklan semudah A.B.C disediakan di dalam. Tidak payah mengarang dan tidak payah berfikir. Semua skrip ready to use. Sangat mudah!!

Kesemua urusniaga easy mobile srimerang samada urusan jual-beli atau merecruit agent baru hanya menggunakan SMS sahaja!! Mudah dan efektif!!!
Anda hanya perlu mempromosikan laman web anda yang diberi percuma dan wang akan terus mengalir ke eWallet anda,atau keakaun bank anda.
PRODUK WAJIB BELI!!
Kami tidak menjual produk yang membuatkan anda terpaksa memikir 2 kali untuk meninggalkan barangan yang anda gunakan sekarang. Sebaliknya produk kami adalah barangan wajib beli dengan harga yang sama dipasaran. Tambahan pula kami memberikan anda komisen dan INSENTIF yang anda tidak akan dapat di mana-mana kedai sekalipun!!

SISTEM YANG CANGGIH DAN TELUS!!
Syarikat telah mewujudkan Gateway mengikut telco-telco tertentu yang anda gunakan samada Maxis (012/017/0142) , Digi (016/0146/0143) atau Celcom (013/019/0148) . Anda akan diberikan USERNAME DAN PASSWORD untuk mengakses ruangan ahli dimana semua kegiatan perniagaan anda direkodkan. Segala aktiviti atau urusniaga anda akan dicatatkan dalam masa sebenar oleh sistem. Tiada kesilapan, tiada penipuan. Semuanya boleh dipantau sendiri melalui web kami yang disediakan oleh pihak syarikat. Antara lain anda juga boleh membuat belian top-up melalui web online 24 jam, memeriksa penyata jualan anda, penyata bonus, pengiraan bonus, senarai downline, promotion dan pelbagai lagi
NOTA:Anda akan menerima mesej Format cara jual top up,No akaun bank syarikat,No.telefon bahagian akaun selepas bank in, No.telefon yang boleh anda hubungi atau membuat pertanyaan.

0 comments: